Exchange in Wenen - Reisverslagen van Leroy van de Vin - WaarBenJij.nu Exchange in Wenen - Reisverslagen van Leroy van de Vin - WaarBenJij.nu
Exchange in Wenen

Vanuit Düsseldorf heb ik gevlogen naar Wenen. De spanning van de afgelopen dagen liep alsmaar hoger op, ik was erg blij toen ik eenmaal in Wenen was en werd opgehaald door mijn kamergenootje.

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2015

Eerste meeting en eerste Wienerschnitzel!

27 Augustus 2015

2e dag in Wenen!

26 Augustus 2015

1e Dag in WIEN!!!
Leroy

Ik ben 3e jaars student aan de Hoge Hotelschool Maastricht en heb me aangemeld voor een uitwisselingsprogramma, waarbij ik gekozen heb voor Wenen.

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1789

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Exchange in Wenen

Landen bezocht: