Eerste meeting en eerste Wienerschnitzel! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Leroy Vin - WaarBenJij.nu Eerste meeting en eerste Wienerschnitzel! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Leroy Vin - WaarBenJij.nu

Eerste meeting en eerste Wienerschnitzel!

Door: Leroy van de Vin

Blijf op de hoogte en volg Leroy

31 Augustus 2015 | Oostenrijk, Wenen

Vandaag was wederom een uiterst warme dag in Wenen (34 graden). Om half 7 had ik een afspraak met een van mijn buddies. Mijn roommate is ook meegegaan, wat het nog veel gezelliger maakt, the more the merrier :) Eenmaal op plaats van bestemming hebben we door de stad gelopen. In de stad was een kermis die het hele jaar blijft staan, maar alleen in de zomerperiode geopend is. Terwijl we over de kermis liepen werd Arnique door een gigantische attractie, in de vorm van een giganische slang, met water bespoten. Toen we over de kermis gelopen hadden, kwamen we meteen aan bij het restaurant. Daar heb ik dus mijn eerste Wiener schnitzel besteld! De Schnitzel was echt heerlijk :) Tijdens het diner hebben we onze buddies goed leren kennen. Ik weet verder niet zo goed wat ik precies over onze ontmoeting moet schrijven maar het was in ieder geval leuk haha :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leroy

Ik ben 3e jaars student aan de Hoge Hotelschool Maastricht en heb me aangemeld voor een uitwisselingsprogramma, waarbij ik gekozen heb voor Wenen.

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 1785

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Exchange in Wenen

Landen bezocht: